
pytania & odpowiedzi
Hotel Borowiecki - często zadawane pytania
Zameldowanie w naszym hotelu rozpoczyna się o godzinie 15:00, a wymeldowanie możliwe jest do godziny 11:00. Jeśli istnieje potrzeba wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania prosimy o kontakt z Recepcją – zawsze staramy się dostosować do potrzeb naszych Gości.
W przypadku dostępności pokoi istnieje możliwość rozpoczęcia doby hotelowej wcześniej oraz przedłużenie godziny wymeldowania. Hotel może poprosić o dodatkową opłatę za przedłużenie doby hotelowej. Dla Gości dokonujących rezerwacji telefonicznie mamy specjalny bonus w postaci wcześniejszego check-in i późniejszego check-out.
Tak, w naszym hotelu oferujemy usługę przechowania bagażu. Jest ona dostępna zarówno przed zameldowaniem, jak i po wymeldowaniu i jest całkowicie bezpłatna. Dzięki temu można komfortowo korzystać z dnia, nie martwiąc się o swoje rzeczy.
Restauracja Tkalnia Smaku działa według następującego harmonogramu:
- poniedziałek – sobota: 14:00 - 22:00
- niedziela: 14:00 – 20:00
- w przypadku zmian godzin otwarcia zostaną Państwo poinformani przez Recepcję.
W naszym menu znajdziecie ciekawe propozycje zarówno na lunch, jak i wykwintną kolację. Restauracja Tkalnia Smaku łączy polską tradycyjną kuchnię z regionalnymi specjałami w nowoczesnej odsłonie.
Tak, śniadania są serwowane w postaci szwedzkiego bufetu codziennie w godzinach 07:00-10:00, a w soboty i niedziele w godzinach 08:00-11:00. Do dyspozycji Gości są m.in. ciepłe potrawy w bemarach, zimna płyta pełna warzyw, sałatek, serów, wędlin, ryb i nabiału, a także słodki bufet z możliwością własnoręcznego zrobienia gofrów! Pamiętajcie, że nie musicie być Gośćmi hotelowymi, aby skorzystać z naszej oferty śniadaniowej.
Tak, zwierzęta są mile widziane. Wyjątek stanowią gatunki/rasy, które są powszechnie uznawane za groźne lub agresywne. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt chorych lub w trakcie rekonwalescencji. W hotelu obowiązuje opłata za pobyt zwierząt. Dla Gości dokonujących rezerwacji telefonicznie pobyt zwierząt jest bezpłatny.
Tak, hotel posiada ponad 60 miejsc parkingowych zlokalizowanych na zamkniętym terenie przy obiekcie.
Nie, parking dla Gości hotelowych jest bezpłatny.
Tak, parking jest całodobowo monitorowany. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe.
W naszym hotelu dostępna jest strefa spa z sauną i jacuzzi. Z uwagi na duże zainteresowanie zalecamy wcześniejszą rezerwację godziny. Dodatkowo na terenie hotelu znajduje się sala fitness, wyposażona w niezbędny sprzęt treningowy. W ramach pobytu nasi Goście mogą również skorzystać z sali bilardowej.
Palenie w hotelu jest zabronione. W przypadku nieprzestrzegania zakazu palenia Gość może zostać obciążony opłatą dearomatyzacji pokoju w wysokości 500 PLN.
Tak, cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 - 6:00.
Tak oczywiście, istnieje taka możliwość. Nasi Goście już na etapie rezerwacji pobytu online mogą w usługach dodatkowych poprosić o takie udogodnienie lub zrobić to stacjonarnie w hotelu. Prosimy o zgłoszenie takiej prośby do naszej Recepcji.
Oczywiście, możemy dla naszych Gości zamówić spersonalizowny bukiet kwiatów. Jest również możliwość udekorowania pokoju na życzenie Gościa. Prosimy o kontakt z recepcją na 2 dni przed przyjazdem: recepcja@hotelborowiecki-lodz.pl
Realizujemy specjalne zamównienia, oferując w ramach Room Service m.in: deskę serów – 69 PLN, koszyk sezonowych owoców – 49 PLN, słodkości Szefa Kuchni – 49 PLN, romantyczną kolację dla dwojga – 299 PLN. W sprawie usług dodatkowych prosimy o kontakt z recepcją: recepcja@hotelborowiecki-lodz.pl
Informacje dotyczące pobytu każdego z Gości są poufne. Hotel ma prawo przekazać informacje dotyczące pobytu Gościa jedynie organom ścigania, na ich pisemny wniosek.
Osoba nieletnia może przebywać w naszym hotelu tylko i wyłącznie z dorosłym opiekunem. Zgodnie ze standardami i wymogami zawartymi w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich Hotel Borowiecki objęty jest regulacjami prawnymi, które mają na celu identyfikację dziecka podczas rejestracji w recepcji. Wymagany jest dokument tożsamości dziecka i opiekuna lub podpisanie stosownej deklaracji podczas pobytu.
oferty & promocje

5% RABATU + DZIECI GRATIS! - RODZINNY WYPAD DO ŁODZI - 3 NOCLEGI

Oferta BEZ śniadania | zdecyduj i dokup później | HIT CENOWY

Oferta ZE ŚNIADANIEM | BESTSELLER

15% RABATU + DZIECI GRATIS! - WAKACJE W ŁODZI - 7 NOCLEGÓW

10% RABATU + DZIECI GRATIS! - RODZINNY POBYT W ŁODZI - 5 NOCLEGÓW

Oferta BEZ śniadania | zdecyduj i dokup później | oferta ELASTYCZNA

Oferta ZE ŚNIADANIEM | oferta ELASTYCZNA
